فان توپ


 

علل خیانت همسران به یکدیگر و ترمیم رابطه انها

علل خیانت همسران به یکدیگر و ترمیم رابطه انها

 

چرا همسرم به من خیانت کرده است؟ چرا نتوانسته ام همسرم را به زندگی پایبند کنم؟ و… اینها سوالاتی است که ذهن یک زن را به خود مشغول می کند. وقتی نمی تواند بفهمد که کجای زندگی کم گذاشته است که مرد زندگی اش بی وفایی کرده است.
اینکه شما بعد از روشن شدن بی‌وفایی همسرتان چه تصمیمی در مورد رابطه شود با او می‌گیرید، بسته به شرایطی که در آن قرار دارید و باورهایی که زندگی‌تان را براساس‌شان ساخته‌اید، متفاوت است اما اگر می خواهید زندگی کنید و همسرتان قصد جبران گذشته را دارد، به شما می گوییم چطور زندگی مشترک‌تان را از نو بسازید.
قبل از پلیس‌بازی تکلیف‌تان را با خود روشن کنید. اگر به صداقت همسرتان شک کرده‌اید، تلفنش را چک می‌کنید، سرزده به محل کارش می‌روید یا از هر چیز به عنوان نشانه‌ای که مصداق خیانت او باشد اسم می‌برید، باید مراقب آینده‌ای که در انتظارتان هست باشید.
شما قبل از آنکه با این پلیس‌بازی‌ها مهر تاییدی به پیش‌فرض‌های‌تان بزنید باید به این سوال پاسخ دهید که «اگر خیانتکار بودن همسرم ثابت شد، چه می‌کنم!» اگر به دنبال مهرتاییدی برای ثابت کردن گمان‌های‌تان می‌گردید، اول به خود بگویید اگر واقعا با یک خیانتکار طرف باشید، چه تصمیمی در مورد زندگی‌تان می‌گیرید؟
به همه رفتارهایی که از همسرتان نمی‌پسندید، برچسب خیانت نزنید. اگر زنی که سال‌ها پیش نامزد او بوده، سرزده برای دیدنش به دفتر کار شوهر شما رفته، نمی‌توانید بگویید با یک مرد خیانتکار طرف هستید.
اگر در ‌مهمانی، چند دقیقه‌ای از شما فاصله گرفته تا با یکی از خانم‌ها گفت‌وگو کند، شوهرتان را نباید خیانتکار بنامید و اگر با سوءاستفاده از اعتماد شما، تا چند پیامک احوالپرسی پنهانی با نامزد سابقش پیش رفته، نمی‌توانید مهر خیانتکار بودن را به شوهرتان بزنید. شما برای اینکه تکلیف رابطه‌تان را روشن کنید و در مقابل این موج دوام بیاورید، باید تفاوت میان خیانت و لغزش را روشن کنید و میان مردی که یک زندگی موازی با زندگی دونفره‌تان را تشکیل داده با کسی که تنها در ذهنش به دیگری فکر کرده، تفاوت قائل شوید و روی همسرتان برچسبی نزنید که عواقبش زندگی مشترک‌تان را با بحران روبه رو کند.
نشانه‌هایی برای پی‌‌بردن به خیانت
پی‌بردن به خیانت  مسلما سخت است زیرا پنهان می‌شود اما اگر کمی شامه زنانه‌تان را به کار بیندازید، می‌توانید بوی خیانت را تشخیص دهید. در این مطلب برخی نشانه‌ها را ذکر کرده ایم که اگرچه همیشه نه، اما گاهی اوقات نشانه خیانت محسوب می‌شوند. البته تمام این نشانه‌ها در صورتی برای تشخیص خیانت کاربرد خواهند داشت که جزء ویژگی‌های شخصیتی همسرتان نباشند، در گذشته چنین رفتارهایی را از او ندیده باشید و بارها تکرار شوند.
تاخیر بی‌علت
مدتی است که همسرتان هر شب دیر به خانه می‌آید، او معمولا توضیح یک خطی برای این موضوع مطرح می‌کند و شما را در جریان کارهای خود نمی‌گذارد. در پاسخ به سوالات شما راجع به دیر آمدن به منزل معمولا پاسخ‌هایی از این قبیل دریافت خواهید کرد: «کارم طول کشید»، «جلسه داشتم»، «رفتم باشگاه ورزش کنم» و… در چنین شرایطی باید علت اصلی دیر کردن‌های او را بدانید.
دست به لباس‌هایم نزن
همسرتان اخیرا از شستن لباس‌هایش توسط شما جلوگیری می‌کند؛ او بارها و بارها به شما تاکید می‌کند که لباس‌های او را نشویید تا به خشک‌شویی بسپارد. این می‌تواند هشداری باشد برای اینکه نشانه‌های خیانت را می‌توانید در لباس‌ها و جیب‌های او بیابید.
ولخرجی کارت بانکی مخفی
اگر یک کارت بانکی جدید به‌نام همسرتان پیدا کرد‌ه‌اید، هوشیار باشید. اغلب همسران درباره مسائل مالی و برنامه‌ریزی‌های خود باهم صحبت می‌کنند، کارت‌های بانکی مشخص و احتمالا یک حساب مشترک دارند. ولخرجی‌های زیاد یا داشتن یک کارت بانکی جدید که مخفی بوده، می‌تواند یک نشانه برای خیانت باشد.

 

دوری از تختخواب مشترک
اگرمیل جنسی  همسرتان به شکل غیرطبیعی کاهش یافته و دیگر تمایلی به رابطه زناشویی ندارد حتما باید علت آن را جویا شوید. گاهی اوقات این کم شدن میل جنسی می‌تواند به‌دلیل استرس، مشکلات زندگی روزمره، وجود مشکلات جنسی و جسمی، کار زیاد و خستگی و… باشد اما گاهی اوقات هم می‌تواند هشداری مبنی بر خیانت باشد.
دستگاه مشترک موردنظر خاموش است!
اگر تلفن همسرتان ساعات طولانی در طول روز خاموش است، پیام‌های‌تان را پاسخ نمی‌دهد یا دیر پاسخ می‌دهد باید علت را جویا شوید. معمولا پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای در این باره نمی‌شنوید و بهانه‌هایی مثل «وقت نداشتم»، «کار داشتم»، «جلسه بودم» و…
دلایل خیانت مردان
دکتر رزاقی، ‌ روان‌شناس و مدرس دانشگاه، دلایل مختلفی برای خیانت مردان بیان می‌کند:
۱٫ انتخاب همسر ‌آگاهانه نبوده و براساس تصورات ذهنی مثل زیبایی، پول و… بوده و زمانی‌که مرد در زندگی مشترک به آگاهی رسیده و خود را فرد موفقی ندیده، به سمت خیانت رفته است.
۲٫ افراد وقتی وارد زندگی مشترک می‌شوند، معیارهای‌شان سریع‌تر تغییر می‌کند. یعنی اگر زیبایی بوده، دیگر نیست و خانواده مهم‌تر است. تغییر جهشی نگرش، فرد را درگیر خیانت می‌کند.
۳٫نیازهای عاطفی ـ احساسی و جنسی مرد از سوی زن تامین نشده و مرد تصور می‌کند این نیازها را باید در فضای خارج از خانه تامین کند.
۴٫رفتارهای همسر تغییر می‌کند؛ یعنی زن با دلایلی وارد زندگی می‌شود که از نظر مرد خوب بوده، اما پس از آن، این‌طور نیست.
۵٫ نبود آرامش و آسایش در خانواده؛ زن دعوا می‌کند، فریاد می‌کشد و همسرش را تحقیر و سرزنش می‌کند .
۶٫ زنانی که به لحاظ پزشکی نتوانسته‌اند صاحب فرزندی شوند و فضای خانه را شاد کنند؛ در این حالت مرد این حق را به خودش می‌دهد که با اختیار‌کردن همسر دوم صاحب فرزند‌ شود.
۷٫ دلیل دیگر خیانت مرد، برخوردار نبودن از زندگی سالم در دوران جوانی است. مردی که با انتخاب دوست‌دختران متعدد، دوره جوانی خود را سپری کرده، احتمال داردکه در زندگی مشترک نیز نتواند با همسر خود سازگاری و ارتباط‌کلامی لازم و موثر را داشته باشد. چنین مردی همیشه به دنبال رابطه‌های جدید غیر از همسر خود است و این موضوع می‌تواند رفتار آموخته‌شده از دوران جوانی یا یک‌نوع روش زندگی برای این فرد باشد و در نظام خانواده خلل ایجاد کند.
بعد از خیانت چه کنیم؟
در چنین شرایطی باید زندگی‌تان را یک‌دور مرور کنید و ببینید که شما و همسرتان هر کدام چقدر در رسیدن زندگی‌تان به این نقطه نقش داشته‌اید. شاید مرور کردن آنچه در رابطه شما گذشته، تنها توسط خودتان ممکن نباشد پس برای اینکه یک‌طرفه به قاضی نروید از همسرتان هم بخواهید دلایل ناراضی بودنش از این زندگی را بیان کند. اگر احساس می‌کنید گفت‌وگوی دونفره شما به‌خاطر تنش‌آلود شدنش به نتیجه‌ای نمی‌رسد در حضور یکی از بزرگان فامیل که هر دوی شما برایش احترام قائلید یا در مقابل یک مشاور خانواده در مورد جزئیات زندگی‌تان صحبت کنید.
شهر را خبر نکنید
گفتیم حق دارید در حضور یک آشنای معتمد سنگ‌های‌تان را با هم وا بکنید اما حق ندارید یک شیپور در دست‌تان بگیرید و بی‌وفایی همسرتان را به گوش همه برسانید. مهم نیست که هدف‌تان از فریاد زدن این موضوع، خالی کردن دل‌تان است یا بردن آبروی مردی که با زندگی‌تان بازی کرده است؛ در هر صورت نباید فراموش کنید این مرد جزئی از زندگی شما بوده و بدنام کردن او در مقابل دیگران، نشانه بودن شما در یک رابطه سراسر مشکل هم می‌تواند باشد.
پایان این داستان نقطه بگذارید
تصمیم گرفته‌اید تلخی‌های گذشته را با تلاش‌هایی که در آینده می‌کنید جبران کنید؟ در این صورت باید به این داستان تلخ با یک نقطه پایان دهید و بعد از اینکه تصمیم گرفتید رابطه را دوباره شروع کنید، دیگر حرفی از گذشته تلخ‌تان به میان نیاورید. اگر سنگ‌های تان را واکنده‌اید و تصمیم گرفته اید در این زندگی بمانید،‌دیگر توپ در زمین خودتان است. تنها همسرتان نیست که ممکن است دوباره به اشتباه بیفتد؛‌بلکه شما هم هستید که با تکرار اشتباهات‌تان می توانید زمینه را برای دوباره خیانتکار شدنش فراهم کنید.


لینک منبع این نوشته :
http://www.rahafun.com/%d8%b9%d9%84%d9%84-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%87%d9%85%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%db%8c%da%a9%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1-%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d9%85%db%8c%d9%85-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7.html


دلایل خیانت در زن و شوهرهای ایرانی - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/./betrayed3-the-woman-iranian.html
‎دلایل خیانت در زن و شوهرهای ایرانی خیانت به همسر,خیانت بین همسران,خیانت در .
خواهی و تنوع طلبی را از دلایل اصلی خیانت و بی وفایی همسران به یکدیگر می دانند. .
از سیستم خانواده به همسرش خیانت کند که بخش اعظم آن را ارتباط های جنسی تشکیل
. آیا ازدواج هایی را که بر اثر خیانت زن یا مرد تخریب شده است، می توان دوباره ترمیم
کرد؟
علل خیانت همسران به یکدیگر و ترمیم رابطه انها | جدید 95
www.rahafun.com/علل-خیانت-همسران-به-یکدیگر-و-ترمیم-رابط.html
‎چرا همسرم به من خیانت کرده است؟ چرا نتوانسته ام همسرم را به زندگی پایبند کنم؟ و.
اینها سوالاتی است که ذهن یک زن را به خود مشغول می کند. وقتی نمی تواند بفهمد.
دلایل خیانت در زن و شوهرهای ایرانی - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/./دلایل-خیانت-در-زن-و-شوهرهای-ایرانی
‎متاسفانه امروزه به دلیل وجود اینترنت، ارتباط جنسی کلامی و حتی ویدئویی وجود دارد
که . 6-انتقام گرفتن: زن و شوهر ممکن است به خاطر رنجشی که از یکدیگر دارند دست
به . جامعه و فرهنگ حاکم بر آن، تا چه حد در افزایش خیانت زن و شوهر نسبت به به هم .
آیا ازدواج هایی را که بر اثر خیانت زن یا مرد تخریب شده است، می توان دوباره ترمیم
کرد؟
زن‌ها به این ۱۰ دلیل خیانت می‌کنند - الو دکتر
www.alodoctor.ir/news/details/./زن-ها-به-این-۱۰-دلیل-خیانت-می-کنند
‎خیانت زن به مرد. . روانشناسان می‌گویند آن‌ها به این ۱۰ دلیل به همسر خود خیانت می‌کنند.
. گاهی بی‌وفایی و شروع یک رابطه مخفیانه، راهی است برای کاهش این اضطراب! . ها و
علل و عوامل خطرساز آن ها را به همراه راه های ساده پیشگیری و نیز عوارض و درمان بیماری .
هشت اعتراف مردان درباره دلایل خیانت کردن - پرشین وی
www.persianv.com/ravan/229798.php
‎6 سپتامبر 2013 . در این مطلب ۸ اعتراف مردان خیانت کار و دلیل آنها برای خیانت را آورده ایم شاید تا با
مغز و طرز فکر این مردان بیشتر آشنا . وقت نگذاشتن برای یکدیگر . این اتفاق
جراتی در دل من به وجود آورد تا از رابطه ای که همیشه مرا آزار می داد جدا شوم.
دلایل و انواع خیانت بین همسران ایرانی - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sara/./دلایل-و-انواع-خیانت-بین-همسران-ایرانی
‎14 دسامبر 2013 . در زمینه دلایل، نقش جامعه، انواع خیانت و عکس العمل همسران نسبت به این ناهنجاری .
خیانت در رابطه خانوادگی دارای انواع و اقسام مختلفی است که عبارتند از: . دلایل
زیادی وجوددارد که آن‌ها را به طور خلاصه ذکر می‌کنم اما نمی‌توان برای آن‌ها اولویت و . ۲-
سرد شدن از ظاهر یکدیگر: در زندگی زناشویی افرد به تدریج ممکن است .
چرا همسران به یکدیگر خیانت می کنند؟ - سایت خبری تحلیلی تابناک .
www.tabnak.ir/fa/news/./چرا-همسران-به-یکدیگر-خیانت-می-کنند
‎ Rating: 95% - 52,533 reviewsو در پایان بیان کردیم که "خیانت" زیان آورترین عمل در یک ارتباط است که نه تنها
منجر . از نظر آنان اگر مردها یاد بگیرند نسبت به همسر خود در موارد ذکر شده پایبند
باشند . هرکس در یک زندگی ناراضی است در صورت عدم امکان ترمیم و عدم رضایت
حتی در .
9 دلیل اصلی خیانت مردان - عصر ایران
www.asriran.com/fa/news/351616/9-دلیل-اصلی-خیانت-مردان
‎حتی اگر رابطه جنسی خوبی دارید، تحسین کردن همسر می تواند رابطه تان را عمیق تر
کند. . نیمی از آن ها علت آنرا بی توجهی همسرانشان ذکر کردند، و تنها 7% دلیل آن را
گرایش جنسی به . بسیار ضروری است که آشکارا و به نرمی درباره مشکلاتتان با
یکدیگر صحبت کنید. . هر دو نزد روان درمان رفتند و به تدریج رابطه شان را محکم تر
کردند.
خیانت همسر بایگانی | تنها سایت رسمی درس زندگی
www.darsezendegi.com/tag/خیانت-همسر
‎۱۳۹۴-۱۲-۲۴ طنّازی به روایت درس زندگی, طنز و خانواده خیانت همسر, مشاور خانواده, مهدی .
به همین دلیل است که معتقدم باید علل شکل گیری خیانت را بصورت دقیق بررسی و در
. بی توجهی به ارزشهای یکدیگر، عدم ارضای جنسی، شک و تردید به همسر ، بدبینی و
. فرآیند ترمیم یا بهبود رابطه زوجین از لحظه اول آن پیچیده است و نیاز به زمان دارد.
راه های پیشگیری از خیانت مردان، خیانت، خیانت همسر، خیانت زن، خیانت .
www.akairan.com/marriage/hamsar/201361703042.html
‎10 ژانویه 2016 . خیانت به همسر,خیانت,خیانت زن به شوهر,خیانت به شوهر,خیانت زن شوهردار,خیانت به
شوهرم,خیانت زن به مرد,خیانت زن . علل پارگی پرده بکارت،پارگی پرده بکارت،ترمیم
پ . علت خیانت برخی زوجین به یکدیگر . پدیده خیانت در زندگی زناشویی و دلایل
آن / یک قلب برای چند نفر . ترمیم رابطه زناشویی بعد از خیانت.Searches related to علل خیانت همسران به یکدیگر و ترمیم رابطه انها



آیا می توان به ترمیم رابطه آسیب دیده از خیانت همسر، امیدوار بود یا خیر
www.darsezendegi.com/392/elate-khianat1.html
‎۱۳۹۱-۰۳-۱۵ براساس درس زندگی خیانت به همسر ترمیم رابطه آسیب دیده از . عاطفی و
جنسی یکدیگر را بدست آوردند و روش پاسخگویی به آن نیازها را نیز فراگرفتند.
الف - چرا مردان به همسران خود خیانت می کنند؟
alef.ir/vdchxkni623nm6d.tft2.html?254838
‎19 ژانویه 2015 . حساسیت های شوهر خود را بشناسد و به آنها احترام بگذارد. ۳. . اگر زن با مشکل سرد
مزاجی مواجه است، برای بهبود رابطه با شوهر به درمان مشکل اقدام کند تا . به هم ندارند
تا وقتی که با هم هستند به یکدیگر احترام گذاشته و خیانت نمی کنند.
مقالات عمومی > زمان خیانت به همسر خود چه احساسی داری؟
www.psychoalachigh.com/Default.aspx?tabid=229&mid.
‎در کل، زن ها بیشتر سعی دارند رابطه ی زناشویی خود را از نو ترمیم کرده آن را زنده نگه
دارند؛ در حالی که مردها تمایل به خاتمه ی آن داشته و به دنبال جانشین می گردند.
میگنا - علت خیانت مردان و سن خیانت شان به زنان
www.migna.ir/vdcawan6.49nii15kk4.html
‎ضرورت تشخیص زودرس و مداخله به هنگام برای درمان اوتیسم . در مردان به دلیل
تنوع‌طلبی و کمرنگ شدن صداقت و ارزش‌های دینی و بی‌توجهی همسر پس از تولد اولین
فرزند و حتی جداسازی . آسیب شناسی خیانت و اثرات مخرب آن در روابط عاشقانه . من
با یک آقای متاهل ارتباط دارم ،خودم خیابونی نیستم ،تحصیل کرده و پولدار هم هستم (
61902).
دلایل و راه های جلوگیری از خیانت - همسران - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com/news/./دلایل-و-راه-های-جلوگیری-از-خیانت
‎5 جولای 2014 . دلیل اصلی خیانت عدم ارتباط عاطفی به علت فعل و انفعالات منفی بین زوجین است.
. یک رابطه پنهانی میباشد که در آن یک فرد متاهل با فرد دیگری که همسر قانونی وی
نمیباشد رابطه جنسی . دو فرد در این نوع رابطه بسیار محرم یکدیگر بوده و رازدار
میباشند. . برای درمان خیانت زناشوئی باید دو طرف را وارد حل مسئله کرد.
مردانی که به زندگی خود خیانت می‌کنند
www.hamseda.ir/fa/news/1616
‎20 ژانویه 2009 . آنچه که مسلم است خیانت مردان به زنان یکی از راه‌های قطع ارتباط میان همسران است و زمانی
که مردی مرتکب خیانت می‌شود دیگر همسر وی به او اطمینان ندارد و به .
بررسی آخرین یافته ها درباره دلایل خیانت همسر: : خانواده خوشبخت .
www.tebyan-zn.ir/News-Article/blest_family/./177893.html
‎29 دسامبر 2014 . خیانت را شاید بتوان در زمره بدترین نوع انها قرار داد که حتی میتواند زندگی مشترک
. آیا پس از خیانت رابطه ها ترمیم پذیرند یا فقط باید به جدایی فکر کرد؟ . اولویت
اول زوج باید ترمیم اعتماد و ایجاد اعتماد دوباره به یکدیگر باشد.
آرامیس مشاور - راهکارهایی برای فرد خیانت دیده
www.aramismoshaver.ir/./375-راهکارهایی-برای-فرد-خیانت-دیده
‎آیا می توان به بهبود اوضاع و ترمیم رابطه آسیب دیده از خیانت همسر، امیدوار بود یا خیر
؟ . همسر، می توان بار دیگر اعتماد از دست رفته را باز گرداند و مجدداً عاشق یکدیگر شد
. ترس ها و شکست های گذشته ممکن است پذیرش آنها را برای اعتماد پایین بیاورد، اما .
7 راه ترمیم رابطه زناشویی بعد از خیانت - پارس ناز
www.parsnaz.ir/7-to-restore-the-marital-relationship-after-infidelity.html
‎ارتباط تلفنی در طول روز با یکدیگر، تبادل احساسات، ابراز علاقه و توجه، دادن . و در
پی آن، خیانت زناشویی همسر پیمان شکن و واکنش همسر زخم خورده به رابطه کنونی .
ده دلیل خیانت شوهر به همسر خود!؟ - سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle/relationship/marital/17611-17611/
‎30 نوامبر 2008 . اما این رابطه به جزئی از وجودشان مبدل شـده. . سر کردن مدت طولانی با یکدیگر گاهی
اوقات باعث تنبلی و سستی زنان می‌شود. به . مـردان ( البته به غلط )، خـیـانت بهترین
راه فرار از جهنم خانه بوده و بهتر از آسپرین به درمان سـردرد کمک می‌کنــد. . آنها به زن به
دیده غنیمت جنسی می‌نگرند و با وجود یک زن در زندگی، تصور می‌کنند .Searches related to علل خیانت همسران به یکدیگر و ترمیم رابطه انها
Previous



خیانت های زناشویی و روش های ترمیم و بازسازی زندگی مشترک - پرشین پت
persianpet.org/forum/thread68176.html
‎در آن شب هر دو برای یکدیگر هدیه ای گرفته و به یکدیگر ابراز عشق می کنند سپس .
وقتی شوهر به همسرش می گوید که علاقه ای به برقراری ارتباط ندارد ؛ زن . همسر آن مرد
به او اعتماد داشته و مطمئن بوده که مردش هیچگاه به او خیانت نخواهد .
آیا می توان عشق و محبت سابق را به زندگی آسیب دیده از خیانت همسر .
www.aftabir.com/./آیا-می-توان-عشق-و-محبت-سابق-را-به-زندگی-آسیب-دیده
‎27 نوامبر 2015 . در مصاحبه با این مربی سرشناس روابط همسران به بررسی دلایل خیانت زنان و مردان و
نیز . به همین دلیل است که معتقدم باید علل شکل گیری خیانت را بصورت دقیق .
عصبی و توهین آمیز همسر، عدم ارضای عاطفی، بی توجهی به ارزشهای یکدیگر، عدم .
جالب است که حتی برخی از آنها در همان جلسات ابتدایی ترمیم رابطه آسیب .
خیانت همسر تهدید بزرگ حتی برای خانواده های مقید و مذهبی ایرانی .
hamyaryiran.ir/archive/index.php/t-7745.html
‎مشاورین مطرح خانواده از افزایش طلاق های ناشی از خیانت همسران به یکدیگر خبر داده اند.
کارشناسان با اشاره به علل پدید آمدن این ناهنجاری اخلاقی در حریم جامعه مذهبی ایران
نگرانی خود را از افزایش خیانت و تاثیر آن بر قوام خانواده اعلام کردند. دکتر حمید
ایروانی مشاور خانواده که با رویکرد جدیدش در ترمیم روابط ناشی از خیانت همسران به
چهره ای .
- خیانت همسران، دلایل و راهکارها - جام نیوز
jamnews.ir/TextVersionDetail/130712
‎12 نوامبر 2012 . چه عواملی باعث می‌شود آنان دست به خیانت و رابطه‌‌های پنهانی بزنند؟! خیانت همسران به
یکدیگر را به دو علت کلی می‌توان تقسیم کرد: . اصلی برقراری ارتباط با جنس
مخالف است که منجر به خیانت افراد به همسرانشان می‌شود. . به غلط )، خـیـانت بهترین
راه فرار از جهنم خانه بوده و بهتر از آسپرین به درمان سـردرد کمک می‌کنــد.
خیانت همسران : مرمت رابطه های زناشویی بعداز خیانت همسران نسبت به هم .
netangel.ir/خیانت-همسران-مرمت-رابطه-های-زناشویی-بع/
‎خیانت همسران : مرمت رابطه های زناشویی بعداز خیانت همسران نسبت به هم . اینکه شما
بعد از روشن شدن بی‌وفایی همسرتان چه تصمیمی در مورد رابطه شود با او می‌گیرید،
بسته به شرایطی که در آن قرار دارید و باورهایی که . ترمیم رابطه زناشویی بعد از
خیانت.
بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می‌شود؟
namehnews.ir/./بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-پیش-می‌آید-و-چطور-درمان-می‌شود
‎27 ا کتبر 2013 . وقتی همسران تفاوت‌های یکدیگر را به خوبی بشناسند، سردی‌های کمتری پیش می‌آید.
. مردها باید بدانند که در یک رابطه تا زمانی‌که همسر آنها ارضا نشد، آنها هم نباید . از
دیگر علل سردمزاجی خانم‌ها می‌توان به طردشدن از سوی شوهر، خیانت شوهر، .
پس از خیانت به شوهرم آیا خدا مرا می‌بخشد؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/2473
‎1 جولای 2014 . و با فردی (استاد دانشگاهم) مدتی آشنا شدم و یک رابطه ساده تبدیل به صمیمیت شد. .
آنچه که خدای متعال از شما می خواهد توبه است، که ان شاءالله اتفاق افتاده است و از این به
بعد سعی شما . به یاد داشته باشید که همسر شما هم ممکن است برای دیگران، فردی . به
هر حال ترمیم این شکستگی در رابطه شما کار ساده ای نیست و زمان .
کدام همسران خیانت می‌کنند؟ - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/165866/کدام-همسران-خیانت-می‌کنند
‎10 نوامبر 2013 . خیانت و دلایل و کشش‌های آن کاملا خلاف اخلاق به نظر می‌رسد اما مرزبندی اخلاق به ما .
اولین مورد کم‌توجهی همسران نسبت به یکدیگر بعد از ازدواج است. . به او یا برقراری
رابطه دوستانه مستمر از طریق چت کردن هم می‌تواند خیانت به همسر محسوب . یک مشاور
زبده ضروری است چراکه پیش از هر چیز باید علل این اتفاق روشن شود.
خیانت همسران به همدیگر
khianatmanoto.blogfa.com/
‎خیانت همسران به همدیگر - . علل و عوامل موثر بر پدیده خیانت زن وشوهر به یکدیگر .
خارج از سیستم خانواده به همسرش خیانت کند که بخش اعظم آن را ارتباط های جنسی
تشکیل . هایی را که بر اثر خیانت زن یا مرد تخریب شده است، می توان دوباره ترمیم
کرد؟
غلبه بر خیانت - آریا سلامت
www.ariasalamat.com/fa/news/619/غلبه-بر-خیانت.aspx
‎رابطه زناشویی،طلاق: خیانت میتواند محکم ترین رابطه ها را از هم بپاشد. . و با کمک زن
و شوهر به یکدیگر، یک زوج می‌توانند از بحران به وجود آمده به دنبال یک رابطه . فشار
خیلی سنگین روی رابطه آنها تحمیل می‌کند، و تنها راه ممکن برای آنها جدایی است. . زیر
سؤال ببرد، علاوه بر همه باورهایی که نسبت به همسر خود دارند و همچنین کارآمدی و فایده .Searches related to علل خیانت همسران به یکدیگر و ترمیم رابطه انها
Previous



خیانت زن به همسر ، فاحشه‌های متاهل! - جهان آنلاین
jahanonline.net/خیانت-زن-به-همسر-فاحشه‌-های-متاهل.html
‎مراعات نکردن بعضی از نکات زناشویی از طرف همسرشان ، مثلا همسرشان نیازهای آنها را
در نظر . در ضمن یک نکته را نیز نباید فراموش کرد : خیانت زن به همسر ، فقط به
تماس جنسی . شوهر دار هستند که به گمان اینکه من فقط با پسری دوست هستم و ارتباط
جنسی نداریم . بیوگرافی مازیار ناظمی · آلزایمر و درمان آن · حمله به لامبورگینی
گالاردو!
علت اصلی تنبلی جنسی و یا بی میلی جنسی مرد به همسر خود در چیست .
forum.hammihan.com/thread51126.html
‎علت خیانت ما به شوهرانمان این بوده است که آنها قدرت پاسخگویی به نیازهای .
متأسفانه برخی از مردان در ایجاد رابطه جنسی با همسرانشان دچار خطاها و .
افسردگی و رابطه آن با خیانت به همسر - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/220166.php
‎7 ا کتبر 2014 . درمان افسردگی , مروری بر خیانت به همسر و افسردگی , افسردگی و رابطه آن . است
شخص متحمل شود از جمله خیانت زناشویی – جدایی زوجین از یکدیگر .
۵ دلیل قانع‌کننده برای خیانت مردان - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/.5/275798-دلیل-قانع-کننده-برای-خیانت-مردان
‎26 ا کتبر 2013 . در مواجهه با مسئله خیانت اولین گام تشخیص علت آن است. . دنیایی که یا در خیال برای
خودش ساخته و به انتظار واقعی شدنش است یا در واقعیت به رابطه ای مخفیانه . خیانت
زناشوئی را درمان کنیم باید ۲ طرف را وارد حل مسئله کرده و به زن و .
خیانت همسر - از هر دری.اما روانشناسانه.
sogol1681.persianblog.ir/tag/خیانت_همسر
‎در آن شب هر دو برای یکدیگر هدیه ای گرفته و به یکدیگر ابراز عشق می کنند سپس .
در ادامه ، مرد ارتباط با دوست جدیدش را با همسر خود در میان می گذارد. . خیانت و حتی
ترمیم روابطی که با خیانت دچار ترک و شکستگی شده است به خوبی آشکار می گردد.
وقتی رابطه ها رنگ خیانت می گیرد - اعتدال
etedaal.ir/fa/news/106682/وقتی-رابطه-ها-رنگ-خیانت-می-گیرد
‎بسیاری از آنان که روزگاری لیلی و مجنون هم بودند و عاشقی ها تجربه کرده بودند اکنون
دیگر . و شبکه های اجتماعی را از اصلی ترین علل روند رو به فزونی آن عنوان می کنند.
. و بی مسوولیتی همسران نسبت به یکدیگر که گاه به شکل گیری رفتاری خیانت
آمیز . ملیحه شیردل، علت خیانت به همسر را نیز پایین بودن مهارت های زندگی و
ارتباطی .
عوامل خیانت در زندگی زناشویی ایرانی - رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری
fhnews.ir/fa/news/61230/عوامل-خیانت-در-زندگی-زناشویی-ایرانی
‎در زمینه دلایل، نقش جامعه، انواع خیانت و عکس العمل همسران نسبت به این ناهنجاری .
سیستم خانواده به همسرش خیانت کند که بخش اعظم آن را ارتباط های جنسی تشکیل می
. 2- سرد شدن نسبت به ظاهر یکدیگر: در زندگی زناشویی افرد به تدریج ممکن است .
آیا ازدواج هایی را که بر اثر خیانت زن یا مرد تخریب شده است، می توان دوباره ترمیم
کرد؟
خیانت به همسر، دلایل و راهکارهای جلوگیری از آن - پرتال شخصی محسن .
www.mohsenbeheshtipour.ir/خانواده/خیانت-به-همسر،-دلایل-و-راهکارهای-جلوگیری-از-آن.html
‎طی مصاحبه ای با تعدادی از مزردانی که به همسران خود خیانت کرده اند، تقریباً نیمی از
. وجود نداشت، دانستن دلایل به وجود آمدن آن برای تکرار نشدن در رابطه بعدی و ترمیم
. ۶-انتقام گرفتن: زن و شوهر ممکن است به خاطر رنجشی که از یکدیگر دارند دست به .
۴ روش برای اینکه بفهمید بعد از خیانت دوباره اعتماد کنید یا خیر - مردمان
www.mardoman.net/family/trustafteraffair
‎1 ا کتبر 2013 . این احتیاط ممکن است شما را از رفتن به استقبال التیام رابطه و رشد آن که برای نجات
. سالم رمز موفقیت هر رابطه است –مخصوصاً رابطه‌ای که بعد از خیانت در حال ترمیم
است. . شفافیت زمانی اتفاق می‌افتد که طرفی که خیانت کرده است در دسترس کامل
همسر خود قرار می‌گیرد. . ضعف و ناتوانی جنسی : علل، درمان پیشگیری.
7 دلیل خیانت زنان به همسر خود - که
www.irannaz.com/news_detail_17871.html
‎خیانت‌های زنانه عوامل مختلفی دارد که می‌توان به آنها اشاره کرد: 1- عدم یک رابطه گرم و
صمیمانه با همسر یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین .Searches related to علل خیانت همسران به یکدیگر و ترمیم رابطه انها
Previous



چرا بعضی زنان خیانت می کنند؟ - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/88452/چرا-بعضی-زنان-خیانت-می-کنند
‎7 دسامبر 2011 . خیانت واژه ای که حتی نامش می تواند خانواده ای را از هم بپاشد و به دنبال جست وجوی . به
نظر می‌رسد این نوع روابط که جامعه و فرهنگ ما به بدترین شکل از آن یاد می کند به .
درباره دلایل خیانت همسران به یکدیگر گفت: اگر بخواهیم به صورت موردی به . وی به
سه نوع خیانت بین همسران اشاره کرد و افزود: رابطه احساسی، جنسی و .
با خیانت تلفنی همسر چه مواجهه‌ای داشته باشیم؟ - مهرخانه
mehrkhane.com/fa/./با-خیانت-تلفنی-همسر-چه-مواجهه‌ای-داشته-باشیم
‎24 فوریه 2014 . زوج جوانی پس از سپری شدن چند سال از دوران عقد و به دلیل تحصیل در دو شهر . است؛
به نحوی‌که در مجموع، با وجود درمان تقریبی علل بوجود آمدن مشکلات جنسی . در واقع
چون این زوج دور از یکدیگر مجبور به ادامه تحصیل بودند و علاقه‌مندی آنها به هم نوعی .
به این رابطه پیدا کرده بود؛ بدون آنکه بداند طرف مقابلش همسر اوست.
چه دلایلی باعث خیانت مردان می شود؟ - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/14454_چه-دلایلی-باعث-خیانت-مردان-می-شود؟.html/
‎30 ژانویه 2014 . سرد بودن رابطه زناشویی علل اصلی خیانت مردان به همسرشان است. . همه مردان تا حدی
می‌دانند که خیانت کار درست و پسندیده ای نیست و از ابتدا اکثر آنها حتی فکر خیانت
را هـم به . سر کردن مدت طولانی با یکدیگر گاهی اوقات باعث تنبلی و سستی زنان .
خـیـانت بهترین راه فرار از جهنم خانه بوده و بهتر از آسپرین به درمان .[PDF]
جراحتی که سخت ترمیم می شود - روزنامه نسل فردا
nasle-farda.ir/Newspaper/PagePDF/11241
‎21 سپتامبر 2015 . از قدیم گفته اند»کار نشد نداره« به همین دلیل و با توجه به. دغدغه هایی که در این .
پیامدهای آن شیوع خیانت و روابط فرا زناشویی است. این. مشاور خانواده .
زن و مرد جذاب کیست - چرا بعضی از همسران به هم خیانت میکنند
ezdevaj11.blogfa.com/./چرا-بعضی-از-همسران-به-هم-خیانت-میکنند
‎یکی از عوامل اصلی خیانت روابط زن و شوهر است؛ زمانی که بین همسران، روابط . به
غلط)، خیانت بهترین راه فرار از جهنم خانه است و بهتر از آسپرین به درمان سردرد کمک
می کند. . اگرچه همه برای انتقام جویی از همسرشان به آنها خیانت نمی کنند، اکثرا احساس
می کنند . بعضی مواقع هم رابطه خارج از ازدواج فقط به منظور کسب هیجان و تنوع اتفاق
می .
خیانت همسرم| مشاوره خانواده
sppm.ir/خیانت-همسرم/
‎ارسالی توسط mehdi1394 در دسته بندی خیانت همسر|زن|شوهر|به همسرم | 7 پاسخ. سلام.
10ساله با . طلبی را از دلایل اصلی خیانت و بی وفایی همسران به یکدیگر می دانند .
اکنون با . شخصی خارج از سیستم خانواده به همسرش خیانت کند که بخش اعظم آن را
ارتباط های جنسی . ترمیم کنید و بعد از مدتی تلاش به شرایط عادی برگردید، کم
نیست.
زندگی مثلثی نتیجه خیانت زوج های جوان به یکدیگر - عصر خبر
www.asrkhabar.com/./زندگی-مثلثی-نتیجه-خیانت-زوج-های-جوان-به-یکدیگر
‎به عبارت بهتر ارتباط مرد متاهل با یک دختر جوان و یا یک زن متاهل و بالعکس . برخی
علت خیانت همسران به یکدیگر را بد اخلاقی زن یا مرد، وضعیت مالی . به اشتباه ،
خـیـانت بهترین راه فرار از جهنم خانه بوده و بهتر از مسکن به درمان درد آنها کمک می‌کنــد.
دلایل و راه های جلوگیری از خیانت های زناشویی - نسخه قابل چاپ .
tazearoos.takbb.com/printthread.php?tid=4759
‎برای درمان خیانت زناشوئی باید دو طرف را وارد حل مسئله کرد. . افشاری خیانت را راهی
برای افزایش اعتماد به نفس افرادی که در رابطه زناشوئی اعتماد . همه مردان تا حدی
می‌دانند که خیانت کار درست و پسندیده ای نیست و از ابتدا اکثر آنها حتی فکر خیانت را
هـم به سـر . برخی از مردان به بی وفایی و انحراف هـمسـر خـود پـی برده و تـنـها راه آرام
کـردن و .
دانستنیهایی درباره ی خیانت مردان - شرکت علوم ماورایی دکتر گیلکی .
www.drgilaki.com/2015/08/11/دانستنیهایی-درباره-ی-خیانت-مردان/
‎11 آگوست 2015 . دانستنیهایی درباره ی خیانت مردان. . بسته به شرایطی که در آن قرار دارید و باورهایی
که زندگی‌تان را براساس‌شان . ترمیم رابطه زناشویی بعد از خیانت . تعهد زمانی به
این معنی است که دو طرف به یکدیگر تعهد دهند که در بیشترین و مهم .
ده دلیل عمده دروغ گفتن مردان به زنان !!! - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/243638/ده-دلیل-عمده-دروغ-گفتن-مردان-به-زنان-!!!
‎گاهی یک دروغ ساده می تواند جلوی به هم خوردن رابطه ای را بگیرد چون مردها عقیده . و نمی
توانند فکر اینها را هم بکنند که شما به خود متکی هستید (به آنها وابسته نیستید) و .Searches related to علل خیانت همسران به یکدیگر و ترمیم رابطه انها
Previous



ناگفته های مسایل همبستری و عشقبازی - خیانت های پس از ازدواج
masaelejensihot.blogfa.com/cat-16.aspx
‎علل آمار بالای طلاق و راههای جلوگیری از آن . به باور او، زوجین اگر با یکدیگر رابطه
ای طبیعی و رضایتمند برقرار کنند، هیچ گاه خیانتی . این‌که بتوانید زندگی‌تان را
ترمیم کنید و بعد از مدتی تلاش به شرایط عادی برگردید، کم نیست. . روابط
فرازناشویی که به آن خیانت همسر گفته می شود در حالی در جامعه به صورت مخفی وجود
دارد که .
خیانت همسر به چه علت و چه باید کرد؟ - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir/fa/news/5322296/خیانت-همسر-به-چه-علت-و-چه-باید-کرد
‎به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،خیانت در روابط . گاهی
اوقات سرکردن مدت طولانی با یکدیگر زنان را تنبل و سست می کند؛ به این معنا که
دیگر آنان به ظاهر خود نمی . در آن، زنان و مردان رابطه آزادانه ای با هم دارند، سعی می کنند
برای جبران گذشته خود به . برای درمان خیانت زناشوئی باید دو طرف را وارد حل مسئله
کرد.
خیانت در روابط زناشویی - کلینیک خانواده - کلینیک آتیه
familyclinic.atiehclinic.com/./InfidelityInMarriageCounseling.aspx
‎در مواجهه با سوء ظن در رابطه یا خیانت همسر از چه کسی و چگونه کمک بگیریم؟ خیانت به
معنای رفتارهای جنسی و غیرجنسی (مثل بیان احساسات و افکار) با فردی غیر از .
قابل درمان و موقتی باشد، البته در صورتی که برای حل آن از روش درست استفاده شود.
چگونه شوهرم را بازگردانم؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=149079
‎26 دسامبر 2010 . در مقاله « رد پای یک زن » به تجزیه و تحلیل، علل آن که مرد با داشتن زن و فرزند، .
مقاله قبل اشاره کردیم ، ممکن است علت ارتباط همسر شما با زن دیگری باشد . . سال هم
خیانت دبدم شوهرم هم زیر بار کاراش نمیره یه بچه دارم به خاطر بچم تحمل .
هفته سوم مرداد ۱۳۹۱ - کارگاه روانشناسی - blogfa.com
kargaheravanshenasi.blogfa.com/1391/05/3
‎یکی از ساده ترین آنها صدا زدن همسر به شکلی محترمانه است. . از مواقع می تواند احساس
شکست در همسر خوب بودن را در همسرتان ایجاد کند، رابطه با شما را ناراحت کننده سازد و
احساس امنیت در رابطه را کاهش دهد. . به غلط )، خـیـانت بهترین راه فرار از جهنم خانه بوده
و بهتر از آسپرین به درمان سـردرد کمک می‌کنــد. . علل و عوامل خیانت در بین زنان.
رازهایی در مورد مردان و زنان
manandwoman.blogfa.com/
‎نه از آن جهت که به همسر خود اعتماد ندارند، بلکه از آن رو که او را دوست دارند. . چرا که از
حالا به بعد شخصی که با او رابطه برقرار کرده اید، به آنچه می گویید یا رفتار . از
شما زده شود و به شما در خفا خیانت میکند، یا کار را برای همیشه تمام کند و شما را طلاق دهد
و .
مشاوره نشان خرد - خیانت در زندگی
lovely1360.blogfa.com/category/27
‎معمولاً نارضایتی از مسائل گوناگون در یک رابطه، موجب خیانت می‌شود اما به‌طور کلی،
هیچ دلیل و . نیست و به اندازه‌ی کافی به آنان پول پرداخت نمی‌کند، دست به خیانت در
زندگی زناشویی می‌زنند! . بررسی علل و عوامل خیانت مردان به زنان در زندگی زناشویی:
1) عدم جذابیت همسر: زندگی‌کردن طولانی با یکدیگر، گاهی‌ موجب می‌شود زنان، دیگر
مانند .
غرایز جنسی و ارتباطات همسری - آرشیو شبکه سوم سیما
ch3.ir/index.php?option=com_content&view.id.
‎وقتی آنها به یکدیگر اظهار محبت می کنند احساس آرامش می کنند . . به جز مسئله ی حیا
چه علت هایی دیگری وجود دارد که خانم ها از برقراری ارتباط همسر و غریزی . بافتی را
ترمیم می کند ولی در ایام عادت ماهیانه چون این ترشحات وجود ندارد و این آسیب های .
متاسفانه یکی از زمانهایی که خیانت (ارتباط با خانم های دیگر )آقایان فراوانی دارد در
ایام .
بهانه های خیانت مردان به همسر - آی بانو - پایگاه بانوی ایرانی
ibanoo.ir/اجتماعی/بهانه-های-خیانت-مردان-به-همسر.html
‎29 آگوست 2013 . در این مقاله ما برخی از بهانه های مردان برای خیانت را بررسی می کنیم. . اگر شما جزء آن
دسته زنانی هستید که به هر قیمتی می خواهید به زندگیتان . نمودن روابط زناشویی می
تواند یکی از راه های حفظ یک رابطه برای سالهای طولانی باشد. . دوباره بدست آوردن آن
اعتماد خیلی سخت می شود و شاید هرگز ترمیم نشود . علل خیانت مردان.
چرا انسانها به یکدیگر خیانت میکنند؟ - پورتال جوانان ایرانی
www.delbar.us/چرا-انسانها-به-یکدیگر-خیانت-میکنند؟/
‎انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی و ترمیم · روشهای گره زدن و بند کردن کفش ·
دبی . مـن ۶ مـاه پیـش رابـطه ای را شـروع کرده بودم، اما متاسفانه تنها به این خاطر که مرد
آرزوهایم خائن . یک مرد خیلی راحت تر می تواند همسر قبلی خود را هرزه خطاب کند. . آنها
معمولا به این دلیل خیانت می کنند که میان نیازهای عاطفی و جنسی شان تعارض وجود دارد.Searches related to علل خیانت همسران به یکدیگر و ترمیم رابطه انها
Previous



ترمیم رابطه زناشویی بعد از خیانت | اگر شما به عنوان همسری - قطره
www.ghatreh.com/news/./ترمیم-رابطه-زناشویی-بعد-خیانت
‎7 ژوئن 2015 . اگر شما به عنوان همسری آسیب دیده از خیانت زناشویی، تصمیم به ادامه . در کنار
یکدیگر، می توانند رابطه از هم گسیخته بعد از افشای خیانت را از . علل بروز سنگ
کلیه · عوامل زمینه ساز بروز سنگ های کلیه · سنگ کلیه و روش های درمان آن .
12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش
degaresh.com/391/کامیابی/12-نشانه-اصلی-برای-پایان-یک-رابطه/
‎آیا در حال تکرار لحظات قدیمی خوش رابطه ات هستی تا حس خوبی نسبت به آن پیدا
کنی! . یاری کند تا در مسیر تعالی قرار گیرد و با یکدیگر راه باقیمانده را بپویند.
. دوران مخصوصا ازدواج بجای حل کردنش با هم ، میرن به هم خیانت میکنن و به عواقبش
. همش با اون مقایسه میکنمش که اون چقدر قوی و محکم بود ولی همسر من به من تکیه
کرده.
شب زفاف
giiiiig.blogfa.com/
‎دردهای حین عادت ماهانه ی خانم ها یکی از شایع‌ترین شکایات آنها در طول این دوره است. . در
گذشته چنین عملی را مرتکب شده است، باز هم مقابله با این احساس گناه و خیانت
بسیار دشوار است. . به رابطه ی بین زندگی جنسی و سلامت احساسی خود دقت
بیشتری داشته باشید . در اکثر بیماری‌های مقاربتی درمان همسر یا شریک جنسی
نیز ضرورت دارد.
روانشناسی و مشاوره
man-psychology.blogfa.com/
‎آنچه در تخصص ماست(پست ثابت) . چه بسا همین عمل زن میتونه یک چماقی بر سر زن
بشه و هر دفعه کههمسر حتی به حق هم به رفتار شوهر اعتراض کنه . اینکه با کسی
دوست میشید با هم رابطه جنسی برقرار میکنید و بعد یه مدت بسیار طبیعیه که از هم
دلسرد میشید. . من اوایل ازدواج به همسرم خیانت کردم و با دوست پسر قبلیم تلفنی
حرف زدم.
هنر رابطه زن و مرد
anyasha.blogfa.com/90063.aspx
‎11 سپتامبر 2011 . خیانت همسر، تجدید فراش، دروغگویی و یا. . حتی اگر آنها نسبت به همسر خود متعهد
بوده و نسبت به این عمل احساس گناه . درمان جراحی ست : تخلیه هماتوم و ترمیم غشاء
پاره. . وقتی به قصد آمیزش کنار یکدیگر آرمیدید،دو دستمال تمیز و پاک در کنار
. افکار هم می‌تواند نقش بسیار مهمی‌در چگونگی ادراک و احساسات ما و علل .
نظر دکتر محبی در مورد رابطه مقعدی :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/1631
‎28 ا کتبر 2014 . اگه همسر شما راضی به رابطه مقعدی نباشد چه می کنید ؟ . بعضی از خود شما خانومایید
که مجوز خیانت رو برای مردان صادر میکنین . از طریق آن به داخل خون زیاد است و حتی
یکی از علل شیوع ایدز در غرب از . هنگام در آمیختن با همسر خویش ،یکدیگر را
ببویید ،ببوسید ،عشق . راهکارهای ترمیم یک رابطه قطع شده چیه؟
بی خیال بیا اینجا.
sasansalar21.blogfa.com/
‎28 سپتامبر 2014 . سکس و اندیشدن به آن افکار معتاد را تحت سیـطره خـود قرار میدهـد و نـیـاز بـه . *به
همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می . اما بدانید طلاق یا
برقراری رابطه ی جنسی با افرادی غیر از همسر تان (خیانت به همسر) ، راه حل های . هم
جوش نمی خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند محل ترمیم به صورت .
91/12/01 - 91/12/30 - آمیزش جنسی را با بیشترین لذت تجربه کنید
davoodazari4.blogfa.com/1391/12
‎14 مارس 2013 . فرزندان ما به تمام معنی نیازمند همراهی دوستانه و دلسوزانه والدین هستند. . این در
حالیست که اکثر خانمها نسبت به فردی که با آن رابطه جنسی برقرار میکنند . در
مرحله اول درمان شامل کشف علت اختلال و بر طرف نمودن علل زمیته ای است . . خانم ها
اتفاق می افتد مزید بر علت شده و سردی زوجین به یکدیگر را سبب خواهد شد.
پرسش‌های حقوقی و قضایی‌تان را به وکیل‌آنلاین بفرستید
www.mizanonline.ir/fa/ads/redirect/a/554
‎اگر پنجره همسایه به خانه شما دید داشته باشد، می‌توانید در ملک خود جلوی آن دیوار
بکشید . آیا مهریه ثبت نشده در سند ازدواج پس از فوت همسر و پدرهمسر، از وراث ایشان
قابل . اینجانب در تاریخ 94/1/16 در دادگاه بدوی دیوان عدالت حکم قطعی در رابطه با
نحوه ی . ضمناً این چک امانی تلقی نمی شود و شکایت خیانت در امانت احتمالاً رد خواهد
گردید.
شخصیت شناسی از روی متولدین ماه ها - از هر دری سخنی
sunmoon2244.persianblog.ir/page/shakhsiat
‎اگر این زن، شوهر داشته باشد و عاشق مرد دیگری گردد، قبل از آن که به وی خیانت .
عقاید جدید و ایده هایتان را تحسین مى کند و شما در ارتباط با انرژى فکرى او خود را .
گرچه علامت متولدین این ماه نشان دهنده هوش و قواى ذهنى است,لیکن همسر متولد . در واقع
او از انتقادات و حتی پیشنهادات در زمانی هم که با یکدیگر تنها هستید زیاد خوشش نمی
آیدSearches related to علل خیانت همسران به یکدیگر و ترمیم رابطه انها
Previous



رازهـایی در مورد مــردان کـه بهـتر است خــانم هـا بــداننـد .
forum.moshaver.co/./رازهـایی-در-مورد-مــردان-کـه-بهـتر-است-خــانم-هـا-بــداننـد-53/
‎30 جولای 2013 . تلاش کنید تا آگاهانه آن را به صدای نرم و شیرین زنانه که با آن به دنیا آمده اید . اگر
شما واقعا متعهد به ایجادیک رابطه بهترهستید ، از خود بپرسید که چگونه . معنای این
صمیمیت این نیست که همسرتان قطعا و صد در صد به شما خیانت خواهد کرد بلکه .
مردها پس از یک درگیری نمیتوانند بلافاصله روابطشان را ترمیم کنند، در .
آرشیو - کلینیک ماد | روانکاری ، رواشناسی ، روانپزشکی ، روان درمانی .
www.madcl.com/faq.php
‎به تازگی با خانواده ام دچار مشکل می شوم چون عقایدم با آنها خیلی متفاوت است و این .
وشب دیروقت میاد ، گاهی احساس میکنم درمقایسه با همسران همکارانم یاحتی بقیه مردهای
. تا 2 سال پیش که متوجه شدم همسرم به من خیانت کرده و با شخصی دیگر رابطه دارد.
. با آرامش به آن رسیدگی شود و برای ترمیم مشکلات قبل از ازدواج زمانی وجود ندارد .
حسین بن علی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/حسین_بن_علی
‎بلافاصله پس از مرگ معاویه در سال ۶۰ هجری به فرمان یزید حاکم مدینه حسین را به قصر
. حسین نیز صلاح را آن دید که پسرعمویش مسلم بن عقیل را به آنجا فرستاده تا .
مادلونگ در دانشنامه ایرانیکا می‌نویسد در هنگام محاصره عثمان، حسن به همراه فرزندان .
در این حین، با شنیدن شرط جدید ابن سعد، دو سپاه به یکدیگر ناسزا و دشنام دادند.
جمعه پنجم خرداد 1391 - روانپزشک-روان درمانگر-روانکاو - پرشین بلاگ
doctorshamsansari.persianblog.ir/1391/4/
‎ﻣﻬﺎﺭﺕ ﻛﺎﻓﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭﻱ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻛﻼﻣﻲ ﻧﺪﺍﺷــﺘﻪ ﻭ ﺍﮔﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻧﺪ . درک کلیه علل و عوامل
زمینه ای موجب می شود تا روند پیش گیری ، شناسایی ، درمان و پی . به این ترتیب
انسان‌ها از لحاظ رفتاری، عقیدتی، سلیقه‌ای و دیدگاه با یکدیگر . نه از آن جهت که به
همسر خود اعتماد ندارند، بلکه از آن رو که او را دوست دارند. . اما خیانت انواع مختلفی
دارد.
هر کی ما را رها میکنه میگه "تو دختر خیلی خوبی هستی ولی." - سایت .
doctorshiri.com/fa/./هر-کی-ما-را-رها-میکنه-میگه-تو-دختر-خیلی-خ/
‎16 فوریه 2014 . همگی هم بعد از ترک کردن رابطه با من تا به امروز ازدواج نکرده اند. . میمونم ولی ازدواج نه
,میگه اون قضیه روهم دکتر ترمیم میکنه,,,,,حالم خیلی بد. . من هم اشتباهاتی داشتم که
کم کم دارم از مطالب این سایت پی به آنها میبرم. . خیانت و جیم زدن تو رابطه ی
احساسی که دو طرف یه قولهایی به هم دادن دور از انسانیت شرافت وجوانمردیه.
دل نوشته های من
naghmesokoot.persianblog.ir/page/1
‎"کینه ی" تو به کار این دنیا بیشتر می آید تا "عشق"ِ من . به این دلیل در جست و جوی
دیگری اند که تنها هستند . دو سه ساعت یا دو سه روز توی آن بمانند و بعد بروند . یک
رابطه . . . به معنای تلفن صحبت کردن . . . قرار گذاشتن . . . بوسیدن و یا . . "زن و
شوهر یک سال بعد از ازدواج به زیبایی صورت یکدیگر فکر نمی کنند ، بلکه هر دو متوجه
.
.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پیامدهای خود ارضایی و مبارزه با آن»
porseman.org/showarticle.aspx?id=586
‎پرموئی صورت که به آن «هیرسوتیسم» گفته می شود علل مختلفی دارد که باید به . به
یکدیگر عشق می ورزند که خود اینها باعث تقویت محبت و آرامش حقیقی بین آن دو می
شود و . و چون همسر ندارد و نمی تواند این آرامش روحی را کسب کند دائما به استمنا رو می
آورد به . باشد به تدریج با ترک خودارضایی قابل ترمیم است و از این جهت نگران
نباشید.
آیا با عمل ترمیم پرده بکارت به حالت عادی بر میگردد - مجله اینترنتی
asemaniha90.com/?p=17751
‎20 دسامبر 2013 . بله ، می تواند ، اما ترمیم به شکل طبیعی رخ نمیدهد . . هر هفته بااو رابطه داشته باشم
الان بعد از ۳سال کار از انجا به علت یکنواخت شدن م برای رعیسم . توبه کنیم و من
بعد به همسر ایندمون وفادار باشیم خدای ما خالق ماست از نیات ما با خبره . . اعتماد فرد
مورد نظر با دروغ خیانت به اون شخص و دوم خیانت به زندگی خود شماست.
روش های فراموش کردن ناکامی عاشقانه - مجله اینترنتی قشنگ
mag.ghashang.com/3632-raveshhaye-faramosh-kardanenakami-asheghane.html
‎28 فوریه 2013 . بعد از اینکه از دست احساسات منفی رها شدید، می توانید به رابطه گذشته خودبه . تنها
آن بخشی از نوشته ها باید نگه داشته شوند که در آنها به شکلی . زنِ شوهردار و خیانت !
. پیمان ببندی که زندگیتو ترمیم کنی و این مشکل خودتو حلش کنی و به . کن
عشق واقعی رونگه داری برای بعد ازدواج تا هدیه کنیش به همسر ایندت.
بانک جامع تعبیر خواب - قائمیه
download.ghaemiyeh.com/./htm/./2812-f-13900601-taber-khab-jame.htm
‎آیا کافران ندیدند که آسمانها و زمین به هم پیوسته بودند ، و ما آنها را از یکدیگر باز .
اگر بیند که آب بینی در سرای همسایه افکند ، دلیل کند که با زن همسایه خیانت کند ،
. اگر در خواب دیدید خانه‌ی شما در آتش می‌سوزد ، تعبیر آن این است که همسری مهربان و
. مغز دیگران را می خورند که از قوای فکری و ذهنی انها متمتع شوند بی ارتباط نباشد .Searches related to علل خیانت همسران به یکدیگر و ترمیم رابطه انها
Previous



جستجو در پایان نامه های دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
thesis.um.ac.ir/index-l-kwd-ب.html
‎11 - بازاندیشی رابطه انسان و طبیعت و پیوند آن با نسل جدید حقوق بشر - نویسنده:
مرادی، هدی . 49 - " علل ظهور شعر فارسی در خراسان و سیستان " و " عدم ظهور آن در
خوزستان و ری . به شیوه گروهی بر تاب آوری و تنظیم هیجانی زنان با همسر سوء
مصرف کننده مواد . 991 - ارزیابی اثرات اختلاط برخی علف کش های مهم ذرت با
یکدیگر و با کود .
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و خانواده آنلاین
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/‎
‎1 آگوست 2013 . ترس یا فوبی جنسی به یک حالت روانی اطلاق می شود که در آن حالت زن و ندرتا” مرد از .
استرس در روابط عاطفی و زناشویی می تواند باعث شود همسران به جای ارائه . گاهی هم
زوجین به دلیل علاقه ای که به یکدیگر دارند، اجتناب از برقراری رابطه را راه . پس
اول به ترمیم فکر کنید و بعد از اینکه این ترس در شما از بین رفت .
داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد [آرشیو] - سایت .
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-22486.html
‎22 آگوست 2007 . آن دو کنار یکدیگر به راه خود ادامه دادند تا به یک آبادی رسیدند. . توی بساطش همه چیز
بود: غرور، حرص،‌دروغ و خیانت،‌ . کند پس سوراخ دیوار را ترمیم و تعمیر کردم تا آنها
گنج را پیدا نکنند . . مرد به محض اینکه از چاه بیرون آمد به مردان اطراف گفت که
سریعاً به همسر و فرزندانش خبر سلامتی او را بدهند که نگران نباشند.
خانواده محمدعلی حق شناس - سایت تفریحی و سرگرمی ناز بید - NazBid.ir
www.nazbid.ir/post/?q=خانواده+محمدعلی+حق+شناس
‎چرا همسران به یکدیگر خیانت می کنند؟ یک روان شناس . با رواج فرهنگ بومی و اصیل
و ناب ایرانی و نهادینه کردن آن شکاف بین نسل ها را ترمیم کنیم. جعفر بای روان .
شــــعــــــرهــــای عـــــاشــــقـانــه
www.taranome-ashk.blogfa.com/
‎بــه ایـن فـکــرکــن کــه اون چـقـــدر بــه تـواعـتــمـاد داشـــتــه . ! وقتــــــی بـغـلـــــش
. از انســــان هـــای احســـاساتــی بـیشتـــر بـتـــرسیـــد؛ آن ها قـــادرند . هر دوی ما به هم
خیانت کردیم .من شب ها . عشق اون نیست که در اوج رابطه ، پاک بمونی عشق اونه که در
اوج اختلاف . نمی دانم اگر روزی کوچه علی چپ، مشمول طرح ترمیم بافت فرسوده شود .
رابطه زن شوهر دار ایرانی امدن شهور در ان لحظی - خبر روز
www.khabareruz.xyz/search/?q=رابطه+زن+شوهر.ایرانی.ان.
‎رابطه زن شوهر دار ایرانی امدن شهور در ان لحظی. . بعد از شک کردن این زن به خیانت
شوهرش ، و زیر نظر گرفتن رفتارهای وی ، بالاخره وی مچ شوهرش را حین رابطه با
خدمتکار .
زنان عوامل مؤثر در کشاورزی پایدار - S2a.Ir
s2a.ir/tag/زنان+عوامل+مؤثر+در+کشاورزی+پایدار.html
‎هدف اصلی از مطالعه حاضر، برآورد شیوع پرفشاری خون در سالمندان و تعیین رابطه .
خیانت همسر علت خیانت زن به شوهر و خیانت شوهر به زن عوامل متعددی دارد که در ادامه .
با توجه به ارتباط بین کیفیت نان و ضایعات آن؛ شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت
نان ضروری است. . عسل در ترمیم سوختگی ها ، زخم های عفونی جراحی و امثالهم مؤثر
است .
جدیدترین اخبار ایران و جهان| سایت خبری نکته نیوز
www.9ktenews.com/
‎مجله اینترنتی نکته نیوز : زن جوان که برای سفر به ترکیه و زندگی راحت نقشه
خودربایی . سالن ماساژ مختلط در تهران که در آن رابطه جنسی صورت میگرفت بسته شد
.
دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه .
www.downloadpaper.ir/دانلود-متن-کامل-مقالات-در-رشته-های-مختلف-بصورت-رایگان-از-دانشگاه-فردوسی-مشهد1.aspx
‎2 ژانویه 2011 . 53 - رابطه زبان و ژنتیک و یافته های جدید علمی در مورد ژن زبان (چکیده) . بار
میکروبی و اثرات درمان با پنی سیلین در میزان شیر دهی آنان (چکیده) . 972 - تاریخ
حجاب در جهان و ادیان و فلسفه پوشش زنان و باز شناسی علل بی حجابی (چکیده) . و
افزایش رابطه صمیمانه پس از ضربه ناشی از ادراک خیانت به همسر (چکیده)
روشی برای محک زدن صداقت همسر آینده | مهرداد طالبی , وکیل پایه یک .
www.mehrdadtalebi.ir/روشی-برای-محک-زدن-صداقت-همسر-آینده
‎7 ساعت قبل . به عبارت دیگر، اشکالی در سیستم ارزشی آن ها وجود دارد. . ۴- به دنبال همسری باشید
که در رابطه با احساسات خود رک و صادق باشد و اعمال و گفتارش با یکدیگر همخوانی
داشته باشد. . ۱- آیا فکر می کنید که زن و شوهر باید در رابطه با همه چیز با یکدیگر
. ۲ – آیا در روابط خانوادگی کسی به شما دروغ گفته یا خیانت کرده؟Searches related to علل خیانت همسران به یکدیگر و ترمیم رابطه انها
Previous



اس ام اس برای همه
www.radsms.com/
‎هدفم از نوشتن این پست این بود که بگم دوستان خوب راد اس ام اسی به یادتون هستم،
امیدوارم هرجا که هستید . عید رهایى از تعلقات است ، رهایى از هر آنچه غیرخدایى است.
پایگاه خبری جماران - امام خمینی - انقلاب اسلامی
www.jamaran.ir/
‎نوذر شفیعی: دنیا روحانی را به اعتدال و میانه روی می شناسد . سید حسن خمینی:
پرسشگری، عدالتخواهی و دردمندی نسبت به مشکلات جامعه شرط اصلی فعالیت سید
حسن .
روز نو
roozno.com/
‎ترکیب معجزه‌گر برای ترمیم دندان‌های پوسیده . افزایش آمار خیانت زنان . روز گذشته
، اخباری در رسانه‌ها منتشر شد که بر اساس آن، به احمدی‌نژاد توصیه شده از . «شاه سلطان
حسینی» در برخی مسئولان هستیم/ دولت به دنبال رابطه با آمریکا از طریق برجام بود.
وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما - مخابرات استان تهران
www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650
‎علاوه‌بر این، رابطه میان اعتماد کارکنان به فرآیند تصمیم‌گیری مدیران و سطح تعهد .
نمی گویند طعنه نمی زنند خیانت نمی کنند قضاوت نمی کنند غیبت نمی کنند مرا به یاد
سرای . عباس را به علقمه ودر عصر حاضر مادران ایران اسلامی فرستادن دسته جمعی
فرزندان هامواج . تا آن که در یک شب تاریک دو برادر در راه انبارها به یکدیگر
برخوردند .
حوادث و عجایب - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.ir/fa/cat/38/حوادث-و-عجایب.html
‎حکم اعدام مرد جوانی که در جریان رابطه پنهانی با یک زن، شوهر او را به قتل رسانده بود،
در . برای اولین بار در جهان، دوران بارداری یک زن چینی به دلیل آنچه پزشکان «تکامل
. مردی که در پی سوءظن به همسرش خانه را آتش زده و علاوه بر همسر، دختر کوچکش را هم به
. دستگیری زن روس که با مردی ایرانی به شوهر خود خیانت کرده ‌است، آغاز می‌کند.
ارتباط با سح - رهتا
www.rahta.com/q/ارتباط_با_سح
‎سپس بعضی دیگر از آنان، اهمیت و ضرورت توجه به «حق ارتباط» . بیماران آغاز و
مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد؛ مخاطبانی که به امید واهی درمان، راهی کلاس‌های .
آسیب ‌های نداشتن "ارتباط کلامی" با همسر و علل آن . یکی از مهمترین دلایلی که این
روزها برای طلاق مطرح می شود خیانت زوجین برای هم است و این خیانت هم خودش دلیل
دیگری دارد.
روایت رویترز از تعهدات جدید ایران به امریکا برای صدور مجوز فروش .
www.rajanews.com/news/255481/ایرباس
‎3 روز پیش . به تعبیری دقیق‌تر حداقل امتیازی که باید مطابق برجام عاید کشور . رییس دفتر
مقام معظم رهبری در پاسخ به چند مفتی سعودی; شما فرزندان . به آن اشاره شده و یکی از
محکم ترین تعهدات امریکا از نظر حقوقی به شمار . رجوع به بند 5-1-1 و پیوست دو (
تعهدات مربوط به تحریم‌ها) نشان از تعهد صریح آمریکا در این رابطه می‌دهد.
احوال «صاحبقرانیه» خوش نیست - همه جو
hamejoo.ir/news/288057/احوال-صاحبقرانیه-خوش-نیست
‎4 ساعت قبل . روزنامه اعتماد نوشت: درهای آهنی منتهی به بنا بسته‌اند و بازدیدکنندگان فقط تا . شده
است و به آنها می‌گوید: «صاحبقرانیه جهت انجام مطالعات آسیب‌شناسی و . سعی در
برقراری عدالت مطلق در زمینه رابطه جنسی، یعنی این که ماهر دو بایستی همیشه به یک
. شریف و دانشگاه کرتن استرالیا · چگونه با خیانت همسر برخورد کنیم؟
مسئله ایران یکی از مهمترین موضوعات انتخابات آمریکا/ نامزدهای . - حرا
haraa.ir/./مسئله-ایران-یکی-از-مهمترین-موضوعات-انتخابات-آمریکا-نامزدهای-انتخابات-آماده-اعمال-زور-علیه-تهران-هستند
‎5 ساعت قبل . هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، آمادگی استفاده از زور را به منظور . همچنین
نتایج تحقیقات حاکی از آن است که زنان به احتمال زیاد، دستمزد کمتری . کره شمالی،
نظام بهداشت و درمان، رابطه با کشورهای جهان به عنوان یک ابرقدرت و . منطقه، عربستان،
آمریکا و ۲۷ کشور منطقه/هرکسی دشمن را دوست جلوه دهد خیانت کرده.
ایرنا - نقش رژیم آل سعود در جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران
www.irna.ir/fars/fa/News/82242492/
‎4 ساعت قبل . تهران - ایرنا - مرکز اسناد انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، گزارش . در
جریان حمله عراق به کویت به آن اعتراف کرد و گفت: اقدامات رهبر عراق (در حمله به .
بزرگترین خیانت آل سعود، همکاری با سازمان منافقین در فاجعه کشتار حاجیان . ایران
در این رابطه می گوید: با مقامات سعودی هم در رابطه با تهدید ویژه ای علیه .Searches related to علل خیانت همسران به یکدیگر و ترمیم رابطه انها
Previous

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی